Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Προσευχή για τα οικονομικά

“Πατέρα μου, γνωρίζω οτι ενδιαφέρεσαι για το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μου. Κύριε, Σου ζητώ, στο όνομα του Ιησού Χριστού να τσακίσεις (να σπάσεις, να καταστρέψεις) το πνεύμα του χρέους από τη ζωή μου.
Επίσης, Σου ζητώ θαυματουργικά να διαγράψεις (να σβήσεις, να εξαλείψεις) τα χρέη μου όπως έκαμες και με τη χήρα στην Παλαιά Διαθήκη ( Β Βασ.4, 1-7 ). Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα μου, που μου έδωσες εξουσία σ’ ολόκληρο τον πνευματικό κόσμο ( Λουκ.10, 19 ).
Με παρρησία επιτιμώ το πνεύμα του χρέους, διότι είναι σταλμένο απο το διάβολο. Στο όνομα του Ιησού Χριστού, σε δένω και σπάζω τη δύναμη σου απο τη ζωή μου και τα οικονομικά μου. Πνεύμα χρέους δε θα λειτουργείς πλέον στη ζωή μου! Στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, είσαι δεμένο και είμαι ελεύθερος απο την εξουσία σου!
Πατέρα Θεέ, Σ’ ευχαριστώ που με κάνεις να γνωρίσω μέσα στο πνεύμα μου ότι αυτό το πονηρό πνεύμα είναι δεμένο και ηττημένο στη ζωή μου.
Τώρα μιλώ στα λειτουργικά πνεύματα ( τους αγγέλους του Θεού ) που είναι στην Ανατολή, Δύση, Βορρά και Νότο να ελευθερώσουν την αφθονία του Θεού στη ζωή μου.
Με παρρησία διακηρύττω ότι θαύματα αρχίζουν να γίνονται στα οικονομικά μου. Στο όνομα του Ιησού Χριστού, δέχομαι την οικονομική απελευθέρωση μου.
Κύριε μου, Σε δοξάζω για τα οικονομικά θαύματα που ελευθερώνονται στη ζωή μου από σήμερα. Στο όνομα του Ιησού Χριστού. Αμήν’’