«Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΑΟΔΙΚΙΑΣ»
Εδώ ο Ιωάννης περιγράφει το άδειασμα του περιεχομένου εφτά φιαλών, οι οποίες είχαν γεμιστεί με τον θυμό του Θεού, από εφτά αγγέλους,
1η φιάλη «ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟ ΕΛΚΟΣ»
ΙΣΤ'2 Αδειάζοντας ο πρώτος άγγελος την φιάλη εις την γη έγινε έλκος κακό και πονηρό στους ανθρώπους που είχαν το χάραγμα του θηρίου και προσκυνούσαν την εικόνα αυτού.
Aυτοί που θα δεχθούν το χάραγμα του αντίχριστου θα έχουν σαν πρώτη τιμωρία μεγάλα κακά μέσα τους. Αυτό ίσως δεν αναφέρεται μόνο σε μεταθανάτιο βασανισμό αλλά και σε επίγειο βασανισμό. Αυτό το έλκος δηλαδή θα είναι φυσιολογικά παθήματα στους χαραγμένους όπως ίσως: αρρώστιες, πόνοι, παραλογισμός κ.α. Αιώνιο βασανισμό, λέει ο Ιωάννης θα έχουν όσοι προσκυνούν το Θηρίο - Αντίχριστο. Αν κάνουμε την υπόθεση ότι το χάραγμα αναφέρεται στην μελλοντική χρήση των «ηλεκτρονικών υποδόρια εμφυτευμένων ταυτοτήτων», τότε το έλκος ίσως αναφέρεται κατά πάσα πιθανότητα στις παρενέργειες θεμιτές και μη (όπως π.χ. έλεγχος συμπεριφοράς, ψυχολογικής κατάστασης κ.α.), των ταυτοτήτων αυτών στους φορείς τους.
2η φιάλη «Η ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ»
ΙΣΤ'3 με την τρίτη φιάλη που χύθηκε στην θάλασσα πέθαναν όλα τα ζώσα μέσα σε αυτήν και έγινε κόκκινη σαν το αίμα ενός νεκρού.
Ξεκάθαρη η μόλυνση - καταστροφή των θαλασσίων ζωντανών οργανισμών από την «Τρίτη φιάλη». Χάρη στην αλόγιστη αποθήκευση πυρηνικών αποβλήτων κι άλλων χημικών ριπών στις θάλασσες. Μόνο αν αναλογισθεί κανείς τις πυρηνικές δοκιμές που έγιναν κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου στον Ειρηνικό, θα καταλάβει πολύ καλά τι υπονοεί η παραπάνω φιάλη.
Απλώς εμείς οι άνθρωποι πετάμε τα απόβλητα στην θάλασσα επειδή βουλιάζουν και δεν φαίνονται, λες και αν σκεπάζαμε τα σκουπίδια μέσα στο σπίτι μας με ένα χαλί για να μην φαίνονται, αυτά δεν θα βρωμούσαν και δεν θα μάζευαν μικρόβια. Η ανθρώπινη υποκρισία-εύκολο κέρδος-αδιαφορία για τους άλλους σε όλο της το μεγαλείο. Σημαντικό ρόλο παίζει κι η ακατάπαυστη αλιεία για την σίτιση του πληθυσμού του πλανήτη μας. Ο Ζακ Κουστώ είχε πει ότι μέχρι στο 2020-2030 η μεσόγειος θα είναι μια νεκρή θάλασσα. Αυτό το ξέρουν καλύτερα οι μεγαλύτεροι σε ηλικία κι οι ψαράδες μας. Περιοχές που πριν μια δεκαετία είχαν πολύ ψάρι σήμερα δεν έχουν τίποτα. Ούτε αχινιούς.
3η φιάλη «ΑΙΜΑ ΤΑ ΠΟΣΙΜΑ ΝΕΡΑ»
ΙΣΤ'4 όταν άδειασε ο τρίτος άγγελος την φιάλη του εις τους ποταμούς και στις πηγές έγιναν όλα σαν το αίμα. ΙΣΤ'5 και ακούστηκε ο άγγελος να λέει ότι δίκαιος είναι αυτός που πάντα ήταν και που είναι και ότι δικαίως πίνουν αυτοί (οι άνθρωποι) αίμα, εφόσον έχυσαν πρώτοι αυτοί το αίμα των αγίων και των προφητών. Τώρα αυτό το αίμα τους δίνεται πίσω.
Ομοίως με την παραπάνω καταστροφή των θαλασσών θα υπάρχει και καταστροφή των ποταμών - λιμνών. Ήδη ο Δούναβης έχει τα κακά και μαύρα χάλια του. Ένας ποταμός που διασχίζει σχεδόν όλη την Ευρώπη και δίνει ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους, είναι καταδικασμένος σε θάνατο. Η Ρουμανία, στην οποία καταλήγει ο Δούναβης, άδικα χάνει τον καιρό της με παράπονα για την κατάσταση του ποταμιού. Όλα τα προηγούμενα κράτη, από τους οποίους διέρχεται ο ποταμός, ρίχνουν μέσα του όλα τα απόβλητά τους. Όταν πρόκειται περί οικονομικής εκμετάλλευσης ενός μέρους, όλα τα άλλα υπόλοιπα έρχονται, στην καλύτερη περίπτωση, σε «δεύτερη μοίρα», αν όχι στην τελευταία.
4η φιάλη «Ο ΚΑΥΤΕΡΟΣ ΗΛΙΟΣ»
ΙΣΤ'6 αδειάζοντας ο τέταρτος άγγελος την τέταρτη φιάλη στον ήλιο, του έδωσε την δύναμη να καίει τους ανθρώπους και κάηκαν πολύ οι άνθρωποι και βλασφήμησαν το όνομα του Θεού και δεν μετανόησαν δίνοντας του δόξα.
Η παραπάνω φιάλη μπορεί να σημαίνει μια περίοδο καύσωνα ή και ξηρασίας, αλλά μπορεί και να παρουσιάζει κάτι το οποίο ίσως να ισχύει στις μέρες μας· η τρύπα του όζοντος λέγονταν ότι θα δημιουργούσε στην Μεσόγειο τα επόμενα 50 χρόνια πάνω από 10.000.000 περιπτώσεων μελανωμάτων (καρκίνος του δέρματος).
Όσο αναφορά τις βλασφημίες, με ιδιαίτερη λύπη του γράφοντος, καθημερινά στην κοινωνία πολύ κόσμος βλαστημάει. Για το παραμικρό οι άνθρωποι βλασφημούν το όνομα του Θεού, του Χριστού και των Αγίων. Νομίζουν, πως βλασφημώντας, δίνουν γλωσσική έμφαση σε αυτό που λένε ή βλασφημούν για λόγους «μαγκιάς». Δυστυχώς η βλασφημία, εκτός από ασέβεια προς τον Δημιουργό, δείχνει και την τρομερή έλλειψη παιδείας που κατέχει αυτόν που βλαστημάει και την έλλειψη αυτοσυγκράτησης.
Ο κινηματογράφος επίσης είναι γεμάτος από βλασφημίες προς το όνομα του Θεού. Ευτυχώς για την ώρα, μόνο ο ξενόφερτος κι ευτυχώς ή δυστυχώς, τις βλασφημίες αυτές δεν τις μεταφράζουν στα ελληνικά (στους υπότιτλους) αλλά ούτε ίσως και σε άλλες γλώσσες (μη αγγλοσαξονικές). Ίσως αν μετάφραζαν όλους τους διάλογους των κινηματογραφικών ταινιών, αρκετές από τις τελευταίες να μην είχαν την ίδια απήχηση στο ευρύ κοινό.. Η βλασφημία είναι μια πολύ κακιά συνήθεια (από πολύ μικροί ακούμε συχνά αρκετούς άλλους να βλασφημούν και μας γίνεται γλωσσική συνήθεια και όχι μόνο) που όλοι μας πρέπει να προσπαθήσουμε να κόψουμε. Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη, υπομονή και προσπάθεια.
Ας μην ξεχνάμε ότι και στην αρχαία Ελλάδα ο Οδυσσέας ταλαιπωρήθηκε κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη, διότι δεν σεβάστηκε τα θεια της εποχής του. Οι αρχαίοι έχουν αρκετά να μας διδάξουν εφόσον εμείς διαθέτουμε κριτικό μυαλό.
5η φιάλη «ΤΑ ΕΛΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ»
ΙΣΤ'και ο πέμπτος άγγελος άδειασε την φιάλη του στον θρόνο του θηρίου και σκοτώθηκε η βασιλεία του και οι οπαδοί του δάγκασαν τις γλώσσες τους από τον πόνο και βλασφήμησαν τον Θεό για τους πόνους που είχαν και δεν μετανόησαν για τα έργα τους.
Κάτι ανάλογο με την πρώτη φιάλη ισχύει και εδώ. Μόνο που εδώ δεν αναφέρεται στους απλώς χαραγμένους αλλά και σε αυτούς που υποστηρίζουν τον αντίχριστο με την αποδοχή των όρων του και των έργων του, είτε πολιτικά, είτε προσωπικά είτε και θρησκευτικά ακόμη. Όχι μόνο δεν θα μετανοούν οι ασεβείς αλλά θα βλασφημούν τον Θεό επί πλέον, γιατί τους αρέσει να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει Θεός. Αντί να κάνουν όπως όρισε ο Χριστός, κοιτώντας το καλό του συνανθρώπου, αντιθέτως θα τους ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το κέρδος εις βάρος των άλλων. Κάτι το οποίο βλέπουμε στην κοινωνία μας, όπου δεν υπάρχει το ενδιαφέρον προς το καταναλωτικό κοινό αλλά το ενδιαφέρον βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στην «κατανάλωση». Γι' αυτό υπήρξαν τρελές αγελάδες, διατροφή των κοτόπουλων και πουλερικών με κοπριά και κρέας. κ.α. Για να τα μεγαλώσουν και να τα πουλήσουν τα είχαν μετατρέψει από φυτοφάγα σε παμφάγα-σαρκοφάγα-κοπροφάγα. Ότι ο Θεός με σοφία το εποίησε, ο άνθρωπος με άγνοια το καταστρέφει. Το μέλλον προβλέπεται σχετικά αβέβαιο με τα μεταλλαγμένα βιολογικά προϊόντα. Ουδείς γνωρίζει τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα της επέμβασης του ανθρώπου σε τόσο λεπτά ζητήματα και ισορροπίες στην φύση.
6η φιάλη «Η ΞΗΡΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΦΡΑΤΗ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ»
ΙΣΤ'12 Όταν άδειασε ο έκτος άγγελος την φιάλη του στον Ευφράτη ποταμό, τότε αυτός ξεράθηκε ώστε να ετοιμαστεί ο δρόμος των Βασιλειάδων που θα έρθουν από την ανατολή.ΙΣΤ'13 και είδα από το στόμα του δράκου και του θηρίου και από το στόμα του ψευδοπροφήτη τρία ακάθαρτα πνεύματα σαν βατράχια. Ήταν δαιμόνια που έκανα θαύματα για να εντυπωσιάσουν και να μαζέψουν τους βασιλιάδες της οικουμένης και να τους οδηγήσουν εις την μάχη της μεγάλης μέρας του Θεού του παντοκράτορα. ΙΣΤ' 15 και ιδού έρχομαι ως κλέπτης και μακάριος αυτός που επαγρυπνεί και φοράει τα ρούχα του και δεν είναι γυμνός ώστε να φαίνεται η ασχήμια του. ΙΣΤ'16και τους μάζεψε αυτούς σε ένα τόπο που στα εβραϊκά ονομάζεται 'Αρμαγεδδών'
Λέει ο Ιωάννης, πως όταν ξεραθεί ο Ευφράτης ποταμός θα έρθει κάποιος ή κάποιοι σαν κατακτητές πολεμιστές από την ανατολή δηλαδή ανατολικότερα του Ευφράτη. Ο σκοπός του σατανά-δράκου, του δυνατού οργάνου του (αντίχριστου) στη γη και του ψευδοπροφήτη θα είναι η συσπείρωση των κυβερνήσεων του κόσμου, για την τελική μάχη-αναμέτρηση «καλών» & «κακών» στην περιοχή του Αρμαγεδδών. Αλίμονο δε σε αυτόν που δεν επαγρυπνεί και δεν ακολουθεί το νόμο του Κυρίου. Γιατί ο Κύριος θα έρθει σαν το «κλέπτη», δηλαδή κανένας δεν ξέρει πότε θα έρθει. Καλύτερα να είμαστε προετοιμασμένοι και να προσφέρουμε τις φιλανθρωπίες μας πάντοτε ή τουλάχιστον όσο μπορούμε περισσότερο, εφόσον ως άνθρωποι που είμαστε δεν γίνεται να είμαστε αναμάρτητοι· ας προσέχουμε τον «έλαιον».
7η φιάλη «Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΑΝΤΙΑΙΟ ΧΑΛΑΖΙ»
ΙΣΤ'17 και αδειάζοντας στον ουρανό την τελευταία και έβδομη φιάλη ο έβδομος άγγελος, ακούστηκαν βροντές , αστραπές και φωνές δυνατές στον ουρανό και έγινε ο μεγαλύτερος σεισμός από τότε που υπήρξε ο άνθρωπος ΙΣΤ'9 και η πόλη η μεγάλη χωρίστηκε στα τρία και όλες οι πόλεις των εθνών έπεσαν και κάθε νησί χάθηκε και όλα τα βουνά εξαφανίστηκαν. ΙΣΤ'21 επίσης πολύ μεγάλο χαλάζι έπεσε από τον ουρανό και οι άνθρωποι βλασφήμησαν τον Θεό γιατί η πληγή του χαλαζιού ήταν πολύ μεγάλη.
Ξανά βλέπουμε ότι στο τέλος του κόσμου θα διαλυθούν σχεδόν όλα όσα γνωρίζουμε. Η γη θα συγκλονιστεί από πάρα πολύ μεγάλο σεισμό, τον μεγαλύτερο της ιστορίας, και από χαλάζι το οποίο ο Ιωάννης το ονομάζει «Ταλαντιαίο» και εννοεί πολύ μεγάλο σαν το νόμισμα τάλαντο. Αυτό το χαλάζι μπορεί να υπονοεί αλλαγή καιρικών συνθηκών, πρόσκαιρα ή όχι άγνωστο.
Εδώ ο Ιωάννης περιγράφει το άδειασμα του περιεχομένου εφτά φιαλών, οι οποίες είχαν γεμιστεί με τον θυμό του Θεού, από εφτά αγγέλους,
1η φιάλη «ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟ ΕΛΚΟΣ»
ΙΣΤ'2 Αδειάζοντας ο πρώτος άγγελος την φιάλη εις την γη έγινε έλκος κακό και πονηρό στους ανθρώπους που είχαν το χάραγμα του θηρίου και προσκυνούσαν την εικόνα αυτού.
Aυτοί που θα δεχθούν το χάραγμα του αντίχριστου θα έχουν σαν πρώτη τιμωρία μεγάλα κακά μέσα τους. Αυτό ίσως δεν αναφέρεται μόνο σε μεταθανάτιο βασανισμό αλλά και σε επίγειο βασανισμό. Αυτό το έλκος δηλαδή θα είναι φυσιολογικά παθήματα στους χαραγμένους όπως ίσως: αρρώστιες, πόνοι, παραλογισμός κ.α. Αιώνιο βασανισμό, λέει ο Ιωάννης θα έχουν όσοι προσκυνούν το Θηρίο - Αντίχριστο. Αν κάνουμε την υπόθεση ότι το χάραγμα αναφέρεται στην μελλοντική χρήση των «ηλεκτρονικών υποδόρια εμφυτευμένων ταυτοτήτων», τότε το έλκος ίσως αναφέρεται κατά πάσα πιθανότητα στις παρενέργειες θεμιτές και μη (όπως π.χ. έλεγχος συμπεριφοράς, ψυχολογικής κατάστασης κ.α.), των ταυτοτήτων αυτών στους φορείς τους.
2η φιάλη «Η ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ»
ΙΣΤ'3 με την τρίτη φιάλη που χύθηκε στην θάλασσα πέθαναν όλα τα ζώσα μέσα σε αυτήν και έγινε κόκκινη σαν το αίμα ενός νεκρού.
Ξεκάθαρη η μόλυνση - καταστροφή των θαλασσίων ζωντανών οργανισμών από την «Τρίτη φιάλη». Χάρη στην αλόγιστη αποθήκευση πυρηνικών αποβλήτων κι άλλων χημικών ριπών στις θάλασσες. Μόνο αν αναλογισθεί κανείς τις πυρηνικές δοκιμές που έγιναν κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου στον Ειρηνικό, θα καταλάβει πολύ καλά τι υπονοεί η παραπάνω φιάλη.
Απλώς εμείς οι άνθρωποι πετάμε τα απόβλητα στην θάλασσα επειδή βουλιάζουν και δεν φαίνονται, λες και αν σκεπάζαμε τα σκουπίδια μέσα στο σπίτι μας με ένα χαλί για να μην φαίνονται, αυτά δεν θα βρωμούσαν και δεν θα μάζευαν μικρόβια. Η ανθρώπινη υποκρισία-εύκολο κέρδος-αδιαφορία για τους άλλους σε όλο της το μεγαλείο. Σημαντικό ρόλο παίζει κι η ακατάπαυστη αλιεία για την σίτιση του πληθυσμού του πλανήτη μας. Ο Ζακ Κουστώ είχε πει ότι μέχρι στο 2020-2030 η μεσόγειος θα είναι μια νεκρή θάλασσα. Αυτό το ξέρουν καλύτερα οι μεγαλύτεροι σε ηλικία κι οι ψαράδες μας. Περιοχές που πριν μια δεκαετία είχαν πολύ ψάρι σήμερα δεν έχουν τίποτα. Ούτε αχινιούς.
3η φιάλη «ΑΙΜΑ ΤΑ ΠΟΣΙΜΑ ΝΕΡΑ»
ΙΣΤ'4 όταν άδειασε ο τρίτος άγγελος την φιάλη του εις τους ποταμούς και στις πηγές έγιναν όλα σαν το αίμα. ΙΣΤ'5 και ακούστηκε ο άγγελος να λέει ότι δίκαιος είναι αυτός που πάντα ήταν και που είναι και ότι δικαίως πίνουν αυτοί (οι άνθρωποι) αίμα, εφόσον έχυσαν πρώτοι αυτοί το αίμα των αγίων και των προφητών. Τώρα αυτό το αίμα τους δίνεται πίσω.
Ομοίως με την παραπάνω καταστροφή των θαλασσών θα υπάρχει και καταστροφή των ποταμών - λιμνών. Ήδη ο Δούναβης έχει τα κακά και μαύρα χάλια του. Ένας ποταμός που διασχίζει σχεδόν όλη την Ευρώπη και δίνει ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους, είναι καταδικασμένος σε θάνατο. Η Ρουμανία, στην οποία καταλήγει ο Δούναβης, άδικα χάνει τον καιρό της με παράπονα για την κατάσταση του ποταμιού. Όλα τα προηγούμενα κράτη, από τους οποίους διέρχεται ο ποταμός, ρίχνουν μέσα του όλα τα απόβλητά τους. Όταν πρόκειται περί οικονομικής εκμετάλλευσης ενός μέρους, όλα τα άλλα υπόλοιπα έρχονται, στην καλύτερη περίπτωση, σε «δεύτερη μοίρα», αν όχι στην τελευταία.
4η φιάλη «Ο ΚΑΥΤΕΡΟΣ ΗΛΙΟΣ»
ΙΣΤ'6 αδειάζοντας ο τέταρτος άγγελος την τέταρτη φιάλη στον ήλιο, του έδωσε την δύναμη να καίει τους ανθρώπους και κάηκαν πολύ οι άνθρωποι και βλασφήμησαν το όνομα του Θεού και δεν μετανόησαν δίνοντας του δόξα.
Η παραπάνω φιάλη μπορεί να σημαίνει μια περίοδο καύσωνα ή και ξηρασίας, αλλά μπορεί και να παρουσιάζει κάτι το οποίο ίσως να ισχύει στις μέρες μας· η τρύπα του όζοντος λέγονταν ότι θα δημιουργούσε στην Μεσόγειο τα επόμενα 50 χρόνια πάνω από 10.000.000 περιπτώσεων μελανωμάτων (καρκίνος του δέρματος).
Όσο αναφορά τις βλασφημίες, με ιδιαίτερη λύπη του γράφοντος, καθημερινά στην κοινωνία πολύ κόσμος βλαστημάει. Για το παραμικρό οι άνθρωποι βλασφημούν το όνομα του Θεού, του Χριστού και των Αγίων. Νομίζουν, πως βλασφημώντας, δίνουν γλωσσική έμφαση σε αυτό που λένε ή βλασφημούν για λόγους «μαγκιάς». Δυστυχώς η βλασφημία, εκτός από ασέβεια προς τον Δημιουργό, δείχνει και την τρομερή έλλειψη παιδείας που κατέχει αυτόν που βλαστημάει και την έλλειψη αυτοσυγκράτησης.
Ο κινηματογράφος επίσης είναι γεμάτος από βλασφημίες προς το όνομα του Θεού. Ευτυχώς για την ώρα, μόνο ο ξενόφερτος κι ευτυχώς ή δυστυχώς, τις βλασφημίες αυτές δεν τις μεταφράζουν στα ελληνικά (στους υπότιτλους) αλλά ούτε ίσως και σε άλλες γλώσσες (μη αγγλοσαξονικές). Ίσως αν μετάφραζαν όλους τους διάλογους των κινηματογραφικών ταινιών, αρκετές από τις τελευταίες να μην είχαν την ίδια απήχηση στο ευρύ κοινό.. Η βλασφημία είναι μια πολύ κακιά συνήθεια (από πολύ μικροί ακούμε συχνά αρκετούς άλλους να βλασφημούν και μας γίνεται γλωσσική συνήθεια και όχι μόνο) που όλοι μας πρέπει να προσπαθήσουμε να κόψουμε. Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη, υπομονή και προσπάθεια.
Ας μην ξεχνάμε ότι και στην αρχαία Ελλάδα ο Οδυσσέας ταλαιπωρήθηκε κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη, διότι δεν σεβάστηκε τα θεια της εποχής του. Οι αρχαίοι έχουν αρκετά να μας διδάξουν εφόσον εμείς διαθέτουμε κριτικό μυαλό.
5η φιάλη «ΤΑ ΕΛΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ»
ΙΣΤ'και ο πέμπτος άγγελος άδειασε την φιάλη του στον θρόνο του θηρίου και σκοτώθηκε η βασιλεία του και οι οπαδοί του δάγκασαν τις γλώσσες τους από τον πόνο και βλασφήμησαν τον Θεό για τους πόνους που είχαν και δεν μετανόησαν για τα έργα τους.
Κάτι ανάλογο με την πρώτη φιάλη ισχύει και εδώ. Μόνο που εδώ δεν αναφέρεται στους απλώς χαραγμένους αλλά και σε αυτούς που υποστηρίζουν τον αντίχριστο με την αποδοχή των όρων του και των έργων του, είτε πολιτικά, είτε προσωπικά είτε και θρησκευτικά ακόμη. Όχι μόνο δεν θα μετανοούν οι ασεβείς αλλά θα βλασφημούν τον Θεό επί πλέον, γιατί τους αρέσει να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει Θεός. Αντί να κάνουν όπως όρισε ο Χριστός, κοιτώντας το καλό του συνανθρώπου, αντιθέτως θα τους ενδιαφέρουν άλλα πράγματα όπως το κέρδος εις βάρος των άλλων. Κάτι το οποίο βλέπουμε στην κοινωνία μας, όπου δεν υπάρχει το ενδιαφέρον προς το καταναλωτικό κοινό αλλά το ενδιαφέρον βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στην «κατανάλωση». Γι' αυτό υπήρξαν τρελές αγελάδες, διατροφή των κοτόπουλων και πουλερικών με κοπριά και κρέας. κ.α. Για να τα μεγαλώσουν και να τα πουλήσουν τα είχαν μετατρέψει από φυτοφάγα σε παμφάγα-σαρκοφάγα-κοπροφάγα. Ότι ο Θεός με σοφία το εποίησε, ο άνθρωπος με άγνοια το καταστρέφει. Το μέλλον προβλέπεται σχετικά αβέβαιο με τα μεταλλαγμένα βιολογικά προϊόντα. Ουδείς γνωρίζει τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα της επέμβασης του ανθρώπου σε τόσο λεπτά ζητήματα και ισορροπίες στην φύση.
6η φιάλη «Η ΞΗΡΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΦΡΑΤΗ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ»
ΙΣΤ'12 Όταν άδειασε ο έκτος άγγελος την φιάλη του στον Ευφράτη ποταμό, τότε αυτός ξεράθηκε ώστε να ετοιμαστεί ο δρόμος των Βασιλειάδων που θα έρθουν από την ανατολή.ΙΣΤ'13 και είδα από το στόμα του δράκου και του θηρίου και από το στόμα του ψευδοπροφήτη τρία ακάθαρτα πνεύματα σαν βατράχια. Ήταν δαιμόνια που έκανα θαύματα για να εντυπωσιάσουν και να μαζέψουν τους βασιλιάδες της οικουμένης και να τους οδηγήσουν εις την μάχη της μεγάλης μέρας του Θεού του παντοκράτορα. ΙΣΤ' 15 και ιδού έρχομαι ως κλέπτης και μακάριος αυτός που επαγρυπνεί και φοράει τα ρούχα του και δεν είναι γυμνός ώστε να φαίνεται η ασχήμια του. ΙΣΤ'16και τους μάζεψε αυτούς σε ένα τόπο που στα εβραϊκά ονομάζεται 'Αρμαγεδδών'
Λέει ο Ιωάννης, πως όταν ξεραθεί ο Ευφράτης ποταμός θα έρθει κάποιος ή κάποιοι σαν κατακτητές πολεμιστές από την ανατολή δηλαδή ανατολικότερα του Ευφράτη. Ο σκοπός του σατανά-δράκου, του δυνατού οργάνου του (αντίχριστου) στη γη και του ψευδοπροφήτη θα είναι η συσπείρωση των κυβερνήσεων του κόσμου, για την τελική μάχη-αναμέτρηση «καλών» & «κακών» στην περιοχή του Αρμαγεδδών. Αλίμονο δε σε αυτόν που δεν επαγρυπνεί και δεν ακολουθεί το νόμο του Κυρίου. Γιατί ο Κύριος θα έρθει σαν το «κλέπτη», δηλαδή κανένας δεν ξέρει πότε θα έρθει. Καλύτερα να είμαστε προετοιμασμένοι και να προσφέρουμε τις φιλανθρωπίες μας πάντοτε ή τουλάχιστον όσο μπορούμε περισσότερο, εφόσον ως άνθρωποι που είμαστε δεν γίνεται να είμαστε αναμάρτητοι· ας προσέχουμε τον «έλαιον».
7η φιάλη «Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΑΝΤΙΑΙΟ ΧΑΛΑΖΙ»
ΙΣΤ'17 και αδειάζοντας στον ουρανό την τελευταία και έβδομη φιάλη ο έβδομος άγγελος, ακούστηκαν βροντές , αστραπές και φωνές δυνατές στον ουρανό και έγινε ο μεγαλύτερος σεισμός από τότε που υπήρξε ο άνθρωπος ΙΣΤ'9 και η πόλη η μεγάλη χωρίστηκε στα τρία και όλες οι πόλεις των εθνών έπεσαν και κάθε νησί χάθηκε και όλα τα βουνά εξαφανίστηκαν. ΙΣΤ'21 επίσης πολύ μεγάλο χαλάζι έπεσε από τον ουρανό και οι άνθρωποι βλασφήμησαν τον Θεό γιατί η πληγή του χαλαζιού ήταν πολύ μεγάλη.
Ξανά βλέπουμε ότι στο τέλος του κόσμου θα διαλυθούν σχεδόν όλα όσα γνωρίζουμε. Η γη θα συγκλονιστεί από πάρα πολύ μεγάλο σεισμό, τον μεγαλύτερο της ιστορίας, και από χαλάζι το οποίο ο Ιωάννης το ονομάζει «Ταλαντιαίο» και εννοεί πολύ μεγάλο σαν το νόμισμα τάλαντο. Αυτό το χαλάζι μπορεί να υπονοεί αλλαγή καιρικών συνθηκών, πρόσκαιρα ή όχι άγνωστο.